Emailadress

Kan inte registrera mina katter då min e-mail adress inte är ok enligt systemet?

Kommentarer

  • Hej Maud,

    Om du använder ifyllnadsfunktion och klistrar in epostadressen blir det ibland ett mellanslag efter och det godtar inte systemet eftersom det inte ska vara mellanslag i mejladressen. Så testa att skriva in adressen bokstav för bokstav istället. Alternativet är att bara fylla i ett telefonnummer och strunta i mejladress.
    Andreas Kundtjänst