Blev utslängd vid kattregistrering och kunde inte välja betalningssätt.

Kom inte igenom hela registreringen av min katt och kunde inte välja betalsätt. Kan inte göra om registreringen, då får jag meddelande att tatueringsnummret redan är registrerat.

Kommentarer

  • Hej Karin!

    Tack för att du kontaktar oss. Ja, id-numret blir spärrat någon timme av säkerhetsskäl. Så det är bar att avvakta någon timme och sedan testa igen.
    Maria Kundtjänst