Betalning fungerar ej

Hej! Insåg idag (sex år för sent!!) att vi inte har registrerat vår hund hos er. Trodde antagligen att det gjordes automatiskt vid chippning. Men nu har jag försökt X antal ggr, och då fungerar inte betalningen. Jag har provat både swish och kort. När kommer detta att vara åtgärdat?

Kommentarer

  • Hej Sonja!

    Tack för att du kontaktar oss. Vi har inga problem med betalningen i Hundregistret. Vad är det som händer när du försöker betala? Sitter du på en telefon eller gör du det via dator? Vad har du för webbläsare?
    Maria Kundtjänst