avregistrering av katt

min katt har avlidit. Hur gör jag för att avregistrera katten. Hon är inlagd i kattregistret

Kommentarer

  • Hej Ingegerd!

    I nuläget är inte kattregistret öppet , eftersom lagen inte träder i kraft förens efter årskiftet.

    Om du vet att du registrerat din katt någonstans tidigare, är detta i något utav de frivilliga organisationernas register. ( t.ex Sverak )