Utökning av åtagande

Hej!
När jag ville utöka ett befintligt betesåtagande med fler block häromdagen fick jag en varning som säger att detta ej är möjligt att göra efter den 6 maj.Vår länsstyrelse (Västra Götaland) säger att detta visst är möjligt. Jag har aldrig hört talas om detta datum tidigare och står inget på er hemsida. Vad gäller? Är det en felaktig varning i SAMI?

MVH Katarina
Katarina Berlin Thorell

Kommentarer

  • Hej Katarina!

    Det har smugit sig in ett fel i varning 151. Att utöka ett befintligt åtagande går alltså bra fram till den 17 juni.

    Svaret kommer från SAM Internetsupporten
    Anna Kundtjänst