Förstudie för en vattenvårdsåtgärd

Hej!
Vart söker man bidrag för en förstudie kopplat till en vattenvårds åtgärd?
Finns det några specifika krav man behöver uppfylla för att kunna söka?

MVH Emma
Emma Persson

Kommentarer

  • Hej Emma!

    Tack för att du kontaktar oss. Inom investeringsstöd för vattenvårdsåtgärder kan du söka stöd för förstudier. En förutsättning för att få stöd är att du även söker stöd för att genomföra en vattenvårdsåtgärd.

    Här kan man söka stödet och läsa om det.

    Svaret kommer från landsbygdsstödsenheten.
    Maria Kundtjänst