Ecoschemes - hur mycket information följer med vid hämtning av förra årets ansökan?

Hur ser det ut med åtagande för de 1-åriga ecoschemes-stöden, exempelvis eko och precisionsodling i SAMI i år. Behöver man klicka i alla rutor igen på varje skifte eller följer det med när man hämtar in skiften och stöd från förra året? Det blir ju annars mycket arbete med att gå igenom alla frågor på varje skifte varje år när det är samma förhållanden år efter år.
Katarina

Kommentarer

  • Hej Katarina!

    Tack för att du har kontaktat oss. Jag behöver stämma av med en verksamhetsexpert inom området och återkommer med svar så snart som möjligt.
    Emma Kundtjänst
  • Hej igen!

    Jag ber om ursäkt för att du ännu inte har fått svar på din fråga. Jag behöver stämma av svaret med en handläggare inom området och återkommer till dig så snart jag kan.
    Anna Kundtjänst
  • Hej Katarina!

    Det ska följa med när man väljer att hämta uppgifter från förra året. Dock kommer inte dokumentuppgifter med utan det får fyllas i på nytt.

    Svaret kommer från process- och regelenheten.
    Emma Kundtjänst