blommande fältkant

när får jag bryta den blommande fältkanten när jag vill höstså skiftet
Anders Forsström

Kommentarer

  • Hej Anders!

    Du får bryta blommande fält­kanter tidigast den 20 oktober i Skåne, Blekinge och Hallands län, och tidigast den 10 oktober i övriga delar av landet.

    Här hittar du information om miljöytor (klicka på plustecknet framför Blommande fältkanter en bit ner på sidan):
    Grundvillkor – Miljö­ytor (GAEC 8) - Jordbruksverket.se

    Svaret kommer från process- och regelenheten
    Anna Kundtjänst