Visning av lgh

Hej. Ni skriver på hemsidan att man bör se lgh före kontraktsskrivning, går det trots att bostadsförmedlingen säger motsatsen? Jag står som nr 1 i kön.

mvh Lennart,

Kommentarer

  • Hej Lennart,

    tack för din fråga.

    Vi har själva precis uppmärksammat att vi behöver ändra formuleringen på vår webbplats då det i dagsläget inte är möjligt att visa alla lägenheter före kontraktsskrivning på grund av smittskyddsskäl.

    Vi kommer alltså inte kräva att du sett lägenheten i förväg om du tackar ja till den. Undrar du någonting annat om oss eller den aktuella lägenheten är du varmt välkommen att höra av dig igen.

    Vänliga hälsningar,