Hur anmäler jag intresse för era ungdomsbostäder i Larsberg?

Hej,
Jag undrar om ni vet när ni kommer att lägga ut ungdomsbostäderna på Stockholms bostadsförmedling så att man kan anmäla intresse?
Mvh
Annika
Visa bästa svaret

Kommentarer

  • Hej Annika,

    Tack för ditt mail. Bostadsförmedlingens intresseanmälan till ungdomslägenheterna öppnar under våren 2019.
    Exakt datum är ännu inte bestämt, men du kan registrera din e-postadress här så får du ett mejl när förmedlingen börjar.

    På samma länk kan du också läsa mer om huset och se bilder av hur lägenheterna kan se ut när de är färdiga.

    Hälsningar
    Anna
    Bästa svaret