Hur gör jag om jag vill ha omtapetserat och få mattor?

Hej

Hur gör jag om jag vill ha omtapetserat eller byta mattor i min lägenhet?

Med vänlig hälsning

Kommentarer

  • Hej!
    Tack för din fråga.
    Önskar du ha underhåll utfört i din lägenhet behöver du antingen göra en serviceanmälan via Mina Sidor eller ringa in till vår kundtjänst och önska en underhållsbesiktning. Vi gör en besiktning av lägenheten och underhåll kan beviljas beroende på bland annat skick och tid sedan senast underhåll genomfördes.

    Hör gärna av dig om du har fler frågor!
    Med vänlig hälsning,
    Kundtjänst
    John Mattson
    John Mattson Fastighetsföretagen AB
    (Uppdaterad )