När kommer hyresavierna?

Hej,

När skickar ni ut mina hyresavier?

Kommentarer

  • Hej.
    Hyresavierna skickas vanligtvis ut fyra gånger om året, de skickas ut för ett kvartal åt gången. Avierna beräknas komma i brevlådorna runt den 15:e i månaden före ett  nytt kvartal.
    Det vill säga avierna för januari, februari, mars runt den 15:e december och så vidare.

    Till de som har autogiro så skickas endast avier ut vid hyresförändring.

    Med vänlig hälsning