Lägenhet i Parkhusen - hur gör jag?

Hej
Jag vill gärna bo hos er, i de nya husen Parkhusen i Larsberg! Hur går jag tillväga för att kunna hyra en lägenhet där?

Tack på förhand!
Maria

Kommentarer

  • Hej
    Tack för din fråga!

    Parkhusen Larsberg består av 80 hyreslägenheter på mellan 23 och 86 kvm. Inflyttning beräknas ske under de första dagarna i juli 2018.

    Måndag den 8 januari 2018
    släpps lägenheterna för intresseanmälan på Bostadsförmedlingens hemsida.

    Om du står i Bostadsförmedlingens kö och uppfyller alla krav för att bo hos John Mattson, så kan du anmäla vilken/vilka lägenheter du är intresserad av. Intresseanmälan stänger den 17 januari, varpå prövning och urval tar vid. Tre månader innan inflytt meddelas du om du har fått en lägenhet.

    Är du hyresgäst hos oss? Vi har reserverat åtta lägenheter som våra befintliga hyresgäster med tillsvidare-kontrakt (ej korttidskontrakt) får byta till sig inom den interna kön. Dessa lägenheter är fördelade på alla lägenhetsstorlekar och söks via Mina sidor på vår webbplats från 8 januari till kl 12.00 den 12 januari. Kötid gäller. Kontakta oss på kundtjänst om du har frågor om Mina sidor.

    Visningslägenheten i Parkhusen bjuder Bostadsförmedlingen in till och visningen är planerad till den 10 februari.

    Välkommen till Parkhusen Larsberg!