Kommentaren du söker har flyttats till en ny diskussion, eller är borttagen.

TV, internet och telefoni efter installation av fiber

Hej!

Under 2018 kommer många av våra hyresgäster att få tillgång till internet via fiber i sina lägenheter. Vi installerar utrustningen i din lägenhet, men du måste själv teckna ett nytt abonnemang hos Bredband2 som är vår nya internet-leverantör.

Har du ett nuvarande abonnemang hos Com Hem så kommer det att avslutas automatiskt. Vi skickar hem information till dig i god tid innan din gamla uppkoppling försvinner.

Du ska kontakta kundtjänsten hos Bredband2 om du behöver hjälp med att komma igång med din anslutning. Telefonnumret är 08-447 73 50.

Vilka hus som ska få fiber, samt vanliga frågor och svar om din nya uppkoppling hittar du här på vår hemsida. Informationen finns även på engelska här.

Vänliga hälsningar,
Mia Odeh Kommunikatör Rapportera olämpligt innehåll
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.