Får jag bygga om i min lägenhet?

Hej

Jag skulle vilja bygga om lite i min lägenhet, får jag göra det?

Med vänlig hälsning

Kommentarer

  • Hej!
    Tack för din fråga.
    För att få göra ändringar i lägenheten måste du ha John Mattsons tillstånd. Skicka in ditt förslag till John Mattson, så gör vi en bedömning utifrån vad ombyggnaden gäller. Viktigt att förtydliga bara att du som hyresgäst är återställningsskyldig i lägenheten, vilket betyder att du behöver återställa lägenheten till det skick den var i när du flyttade in när du ska flytta ut.

    Välkommen att höra av dig till oss!

    Med vänlig hälsning,
    Kundtjänst
    John Mattson
    John Mattson Fastighetsföretagen AB
    (Uppdaterad )