Kommentaren du söker har flyttats till en ny diskussion, eller är borttagen.

Konkursen Jägersro

Ert svar till Jan Hansson om konkursen på Jägersro är lika svävande som alla era övriga svar. Våra enkla frågor är: Är vi välkomna att träna vidare på Triangeln, för den tid vi redan har betalat till Jägersro? Vid ev nytt avtal med Triangeln ska vi betala dubbelt för denna perioden, ingår den startavgift vi redan betalat? Träna kanske vi får, men jag inser att allt annat vi betalat för flög ur konkursboet? Varit på Triangeln, de är mycket vänliga, men de behöver betalt för oss "Jägersroare". Kanske kan Itrim Stockholm göra något här, gissar att av alla tusenlappar vi har betalat till Jägersro har något hamnat hos er då ni verkar vara en overheadkostnad som alla Itrimcentra får dra runt. Vi fick besked i början av veckan att vi var välkomna att träna vidare på Triangeln, ett par dagar senare hade ni stängt våra kort. Vi fick stå där med mössan i hand och träna på nåder. Den handlingskraft ni visar kan göra att ni tappar 500 ambassadörer från Jägersrocentrat, en del har ni dränerat på kraft, träningslust och pengar. Du hänvisar till konkursförvaltaren, vilket ju är löjligt, du vet liksom vi att våra krav är längst ner på listan i ett tömt bolag. Som kund hade vi många åtaganden i våra kontrakt, hade kanske varit på sin plats att Itrim också har det? Detta är inte första konkursen hos er så ni borde ha en viss erfarenhet och veta hur ni ska hantera den uppkomna situationen.
Vore tacksam om vi kunde få ett ordentligt svar så vi kan ta ställning hur vi skall komma vidare med vår träning.

Yvonne o Kjell Rapportera olämpligt innehåll

Kommentarer

  • Hej Yvonne och Kjell.

    Om ni har förskottsbetalat träning på Jägersro är ni välkomna att nyttja den på Itrim Triangeln. Om ni tecknar ett nytt avtal med Triangeln kan ni räkna av den delen som står för träningskostnaden under motsvarande period. Vi tar inte ut någon startavgift. Att korten stängdes av har att göra med den tekniska lösningen mellan bolagen, Itrim Triangeln har nu möjlighet att återaktivera era kort i det fall ni har förskottsbetalat träning och vill nyttja den hos dem. Om ni har ytterligare frågor kring specifikt era medlemskap är ni välkomna att ställa dem till mig via info@itrim.se så ska jag göra mitt bästa för att hjälpa er. Även Madeleine som är ansvarig på Itrim Triangeln gör sitt allra bästa för att svara på era frågor om ni vänder er direkt till centret.

    Med vänliga hälsningar
    John Åkerlund
  • Tack för återkoppling.
    Yvonne och Kjell

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.