Kommentaren du söker har flyttats till en ny diskussion, eller är borttagen.

Itrim Jägersro

Hej
Jag är en av ca 500 medlemmar som omfattas av konkursen på Itrim Jägersro. Jag, och många andra, står nu frågande om vad som gäller. Ingen information har lämnats, förutom beskedet om konkurs och ett standardsvar från konkursförvaltaren efter förfrågan. Vad händer med medlemskapet? Vilka möjligheter finns att gå till annat center? Jag har haft kontakt med annat center, men beskeden är väldigt svävande. Det vore kanske på sin plats att Itrim centralt gick ut med information om vad som ska gälla.
Hälsningar Jan Hansson
Jan Hansson Rapportera olämpligt innehåll

Kommentarer

  • Hej Jan, information från både Itrim Jägersro och vår andra franchisetagare i Malmö, Itrim Triangeln har skickats till alla medlemmar via epost. När det gäller frågor kring själva konkursen är det konkursförvaltaren som är bäst lämpad att svara på dessa. I och med konkursen är alla medlemskap avslutade, om vill fortsätta på ett annat center behöver du teckna ett medlemskap med det centret. Om du har andra frågor kring medlemskap går det bra att ställa dom direkt till mig via info@itrim.se
    John Åkerlund
  • Hej !
    Jag hade ingen aning om konkursen och beställde varor häromdagen från webbshoppen och valde Jägersro som hämtningsplats. Betalningen går via klarna och ligger där nu men vart är mina varor nu då ?
    Mvh Annika
    Annika Persson
  • Hej Annika!

    Valet av center när du handlar varor på itrim.se är inte ett val för upphämtning utan enbart en intern referens om du är medlem eller ej. Dina varor kommer skickas till den adress du angett. Använder du dig av Klarna så är det automatiskt din folkbokföringsadress.
    John Åkerlund

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.