ytterligare minne

Hej!
Har precis beställt dator med ordernummer 2165768.
Jag undrar om ni kan uppgradera internminnet till 32 Gb istället för16 som i beställningen.
Med vänlig hälsning
Leif Laurin

Kommentarer

  • Hej Leif!

    Tack för din fråga.
    Tyvärr kan vi inte lägga till i din beställning, endast dra ifrån enheter eller artiklar.

    Om du istället önskar beställa med 32GB RAM (om denna möjlighet finns för din order) så behöver du lägga om din order och göra tillägget innan du klickar hem beställningen.

    Återkom med hur du önskar göra så snart du kan så vi kan stoppa din order om du önskar makulera.

    Ha en fortsatt skön dag!
    Vänliga hälsningar
    Sofia