X270

Vissa X270 har 1920x1080 displayer men alla på er sida är beskrivna som 1366x768. Är det så eller kan vissa ha högre upplösning ändå?

Kommentarer

  • Hej Mikael,

    Precis som du säger så kan vissa ha högre. Men detta är inget vi kan garantera då det inte testas, utan vi garanterar istället lägsta möjliga för modellen.

    Om det är avgörande för ditt köp, får du dessvärre kika på en skärm där det står utskrivet 1920x1080 garanterat.

    Ha en skön fredag!
    Felix Teamleader