Windows PIN inlogg

Senaste Laptopen jag köpt av er med Windows 10 har en PIN-kod för att starta den och för väckning efter strömspar etc.
Den användning jag avsåg med denna blir ganska värdelös om man inte bara kan slå på datorn och den sen kommer igång utan tjafs.
Jag har funnit flera tips på nätet att få bort PIN-inloggningen, men de menyval tipsen ger stämmer inte med de menyer som visas i den WIndowsdialekt ni levererade.
Kan jag lämna in den till er för att få PIN-kravet borttaget?

Kommentarer

  • Hej Magnus,

    Vi beklagar strulet.

    Skicka in ditt ärende via vårt kontaktformulär, så hjälper någon av våra medarbetare dig vidare där. Se länk nedan:
    https://shop.inrego.se/kontaktformular

    Ha en fortsatt trevlig dag!

    Med vänliga hälsningar,
    Sofia