Windows i köpet av misstag.

Missade att klicka bort windows vid beställning. Ska ha linux i burken. Kan jag returnera bara Wndows eller måste jag returnera hela köpet och sedan köpe en ny av er?

Kommentarer

  • Hej Anders,

    Tack för ditt inlägg. Vilket ordernummer har du? Har du redan mottagit din dator?

    Vänligen återkom så snart du kan med detta så vet vi om den skickats eller ej.

    Med vänliga hälsningar,
    Sofia
  • Datorn är levererad och uthämtad.
    Info från bekräftelsen:
    Order ID: 2172745
    Kundnr: 44607
    Datum: 2022-10-05 14:14

    mvh
    Anders
  • Okej,

    Du kan dessvärre inte bara returnera Windows 10 pro då detta är förinstallerat i datorn. Önskar du fortfarande returnera så kontaktar du vår support via vårt kontaktformulär, så hjälper någon av våra medarbetare dig vidare där. Se länk nedan:
    https://shop.inrego.se/kontaktformular

    Ha en fortsatt trevlig dag! 🙂🌍
    Med vänliga hälsningar,
    Sofia
  • Då blir det en retur. Gillar inte när extra utrustning är valt på förhand.
  • Hej Anders,

    Jag förstår, du är välkommen att göra en retur. Skicka då in ditt ärende via vårt kontaktformulär, länkar här igen >> Kontaktformulär - Inrego support

    Vi har satt detta operativsystem som förvalt då de flesta kunder köper till detta. Så när man lägger beställningen kan man enkelt klicka ur när man ej önskar köpa detta OS.

    Bara att maila igenom du har fler frågor!

    Med vänliga hälsningar,
    Sofia
  • Hej! Jag har av misstag beställt två stationära datorer. Hur kan jag returnera den ena
    Meg vänlig hälsning
    Kjell-Ola Grunditz
  • Hej,

    Vi beklagar strulet.

    Skicka in ditt ärende via vårt kontaktformulär, så hjälper någon av våra medarbetare dig vidare där. Se länk nedan:
    https://shop.inrego.se/kontaktformular
    Sofia