Hur vet jag om min dator kan uppgraderas till Windows 11?

Hur vet jag att den dator som jag köper med windows 10 (laptop) av er , går att uppgradera gratis till windows 11 via Microsoft, samt att den versionen klickar med mina andra microsfot licenser för tex outlook,excel osv.?

Kommentarer

  • Hej Johannes

    Tack för din fråga

    Dessvärre kan vi bara garantera att våra produkter kommer färdiginstallerade med antingen Windows 10 eller 11 om det är tillköpt vid köp av våra datorer.

    Observera att du kan välja Windows 11 direkt på produkter som har stöd för det i webshopen. 😀

    Gällande frågan om dina andra licenser så måste jag dessvärre hänvisa dig till Microsofts support då vi inte har mjukvarurelaterad support.

    För lista på vad som krävs för att uppgradera från Windows 10 till Windows 11 se länk nedan:
    Guide på hur man uppgraderar Windows 10 till Windows 11

    Med vänliga hälsningar
    Joakim