Kan datorn installeras med Windows 11?

kan dessa datorer i Kampanj bli uppdaterat till Windows 11

Kommentarer

  • Hej Alfred

    Tack för din fråga.

    Det finns ett urval av datorer i kampanjen som klarar av detta.
    De som klarar av detta behöver vara minst 8:e generationens Intel processor.

    De som klarar detta hittar du i en flik som tillval när du är inne på produkten. 😀

    Med vänliga hälsningar
    Joakim
  • Hej är det Windows 11 på era lap top ni säljer
  • Hej Hans-Göran

    Tack för din fråga.

    Den större majoriteten av våra laptops kan hantera Windows 11.
    De som klarar detta hittar du i en flik som tillval när du är inne på produkten.

     Med vänliga hälsningar
    Joakim
  • Kan windows 11 ha FierFox som webbläsare
    M-v.h./Roland
    Roland Alfrdsson
  • Hej Roland

    Tack för din fråga

    Det fungerar jättebra att använda Firefox i Windows 11.
    Jag använder det själv privat. 😀

    Med vänliga hälsningar
    Joakim
  • Leverera med windows 11 om möjligt

    Roland Alfrdsson
  • Hej  Roland

    För frågor och ändringar med din beställning behöver du maila webshop@inrego.se för vidare hjälp.
    Maila gärna med ordernummer så mina kollegor vet vad som ska ändras. 😀

    Med vänliga hälsningar
    Joakim
  • Hej!
    Om möjligt instalera windowa 11.
    Order 221 68 65
    Roland Alfrdsson
  • Hej Roland,

    Det är möjligt och jag ska göra vad jag kan för att be våra tekniker uppdatera detta på din order.

    Önskar dig en fin eftermiddag.
    Felix Teamleader