Windows 10

Hej,

Levereras inte Art.nr: 11001018071 med något operativsystem installerat? Inget Windows 10 ens?

Mvh / Andreas

Kommentarer

  • Hej Andreas,

    Tack för ditt inlägg!

    Jo denna enhet kommer med Win 10 installerat. Vill du inte ha detta så kan du klicka på operativsystem >> Win 10 och klicka ur på "Ingen" -knappen.

    Så det är alltid installerat om man inte väljer att aktivt klicka bort det.

    Ha en fin dag!

    Med vänlig hälsning,
    Sofia
  • Hej igen,

    Ok, tack för snabb support. Skall lägga en beställning inom kort. Men nu ser jag att just denna datorn (Art.nr: 11001018071) har ni tagit bort. Det stod att det fanns "Mindre än 10 st kvar". Men jag har hittat en annan som känns mer intressant nu, så det är ok.

    Tack.

    / Andreas
  • Ok, ja ibland kan de gå fort och ta slut innan man hunnit blinka. Så bra att du hittade en annan dator som verkar passa dig. 🙂

    Ha en fortsatt skön dag!

    Vänligen,
    Sofia
  • Hej nu har datorn och laddaren kommit på plats, men när jag skall starta den så påbörjas installationen av Windows so far so good, men sen så behöver jag en simens engery adress för att komma vidare?????? Hur kommer jag förbi detta?
  • Hej Micke,

    Det låter inte bra, det låter som du har fått en låst dator, dvs att den är låst till en viss användare. Beklagar verkligen. För att komma vidare får jag be dig att skicka in ditt ärende via vårt kontaktformulär, så hjälper någon av våra medarbetare dig vidare där. Se länk nedan:
    https://shop.inrego.se/kontaktformular

    Tack för ditt tålamod.

    Med vänliga hälsningar
    Sofia