Dålig prestanda efter uppdatering av Windows 10

Seg dator efter uppdatering. Min dator uppdaterade sig och är nu hopplös. Erbjuder ni någon tjänst på distans, någon som kan försöka gå in i min dator på distans och får den att fungera bra igen? Jag har återställd den och installerat "mina" program igen men det hjälper inte. Det verkar som något program går i bakgrunden och "stjäl" tid eller om det är något annat. Jag kan i vilket fall inte fixa det. Kan ni hjälpa mig?

Kommentarer

  • Hej Daniel,

    Tusen tack för din fråga.

    Dessvärre har vi inte några tjänster som vi kan erbjuda vid distans/fjärrstyrning.
    Men vi skulle vilja tipsa om att köra en diskrensning på datorn.
    Sök på " Diskrensning" i sökfältet längst ned till vänster.

    Sedan kan du välja program som du kan frigöra för att få mer diskutrymme.

    Om problemet fortfarande skulle kvarstå så maila gärna in till våran support:
    support@inrego.se så kan vi hjälpa dig vidare i felsökningen.

    Önskar dig en trevlig kväll!

Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.