Vilket operativsystem medföljer APPLE MAC MINI 6.2?

Kommer att köra CAD på den.

Kommentarer

  • Hej Sören!

    APPLE MAC MINI 6.2 kommer installerad med MAC OS.

    Med vänliga hälsningar,
    Johanna

  • Vilken version?
    Sierra eller ?

  • Hej igen,

    Big Sur eller Catalina. Vi försöker alltid installera med det senaste.

    Med vänliga hälsningar,
  • Går det att få en mac book Air begagnad med allra högst MacOS Mojave. Har ett bokföringsprogram som inte klarar högre.
  • Hej Eva

    Tack för din fråga.

    Dessvärre kan vi enbart garantera fabriksversionen av operativsystemet för våra Macbooks.

    För specifikt Macbook Air 6.2 som kommer med version 10.9 Maverick.
    Denna klarar som max OS 11 Big Sur. 😀

    Med vänliga hälsningar
    Joakim