Vilken mini pc

Hej
Vilken mini pc är den som klarar spel bäst? Vill ha en liten dator å koppla till tvn för å köra spel vilka inte är några avancerade spel men vill slippa lagg?

Mvh
Adde

Kommentarer

  • Hej Andreas

    Tack för din fråga.

    Dessvärre är inte våra datorer anpassade för spel, så kan tyvärr inte garantera att det inte laggar vid spelande.

    Detta är då datorerna inte har dedikerade grafikkort som i de flesta fall krävs för detta.

    Den bästa vi har i dagsläget är följande dator:
    https://shop.inrego.se/stationara/dell-optiplex-3060-10

    Med vänliga hälsningar
    Joakim