Vilka spel fungerar till Gaming Paketen?

Undrar vilka spel jag kommer kunna spela på dator som ni säljer som Gaming paket?

Tack!
Visa bästa svaret

Kommentarer

  • Hej,

    Tack för din fråga!

    Det är svårt att säga. Det du kan göra är att kolla spelets ”requirements” för att se vad spelutvecklarna rekommenderar
    Googla på: *Spelets namn* + PC requirements för att se vad de rekommenderar.
    Vi brukar rekommendera datorn till någon som precis börjat spela, eller spelar på hobby nivå, och vi rekommenderar att ni matchar spelets inställningar med datorns specifikationer, medel inställningar eller lägre. Ni kommer inte kunna spela på high eller max inställningar.
    Bästa svaret
  • Finns det bärbara datorer som fungerar att spela på för en tolvåring (inga avancerade spel) som kostar max 4000
  • Hej Ginger,

    Tack för din fråga.

    Vi brukar inte rekommendera våra laptops för gaming. Vi har tagit fram en stationär dator för just detta ändamål.
    Med det sagt, kan det säkert gå spela på någon av våra laptops i mindre upplösning, enklare och mindre krävande spel, men kan som sagt inte lova hur spelupplevelsen blir.

    Vilka spel ska spelas?

    Felix Teamleader