Vilka modeller av surfplattor

Hej! Är på jakt efter en IPad Air men ser inga i ert sortiment. Är det värt att vänta för att se om det dyker upp eller har ni framförallt de andra modellerna av någon anledning? Och hur ofta får ni in nytt, om man nu vill hålla utkik?

Kommentarer

  • Hej Sara

    Tack för din fråga.

    Dessvärre då det är väldigt osäkert vad vi får in från våra företagskunder så är det tyvärr väldigt svårt att besvara gällande hur ofta vi får in specifika produkter.

    Vi lägger upp samtliga av våra produkter när vi får in dessa på vårat lagersaldo, så är ingen anledning förutom detta. 😀

    Då det är så pass osäkert på när vi får in specifik iPad Air så skulle jag rekommendera att kanske vänta som max ett par veckor efter dessa.

    Med vänliga hälsningar
    Joakim