Vilka levererar era produkter?

Vilket företag skickar ni paket med?
Niklas
Visa bästa svaret

Kommentarer

  • Tack för din fråga!

    Våra produkter levereras vanligtvis med Postnord.
    Bästa svaret
  • Hej, det står att era produkter vanligtvis levereras med postnord. Vilka andra fraktbolag kan förekomma? Mitt problem är att jag har tappat bort min legitimation och är beroende av att kunna identifiera mig med bank-id när jag hämtar paket. Det enda bolag jag vet som inte erbjuder detta är Schenker.
  • Hej Sara,

    Tack för din fråga, en jätte bra fråga.
    Vi använder oss endast av PostNord i dagsläget, men skickat i bland vissa paket med bud till företag.
    Jag förstår, har du ett pass eller någon form av identifikation som du kan identifiera dig med?
    Felix Teamleader