Vart är min order?

Hej!

Jag undrar vart min order är? När kommer den att levereras?

Visa bästa svaret

Kommentarer

  • Hej Stefan,

    Utskriven leveranstid på hemsidan är 3-5 arbetsdagar. 😊 Läs mer om vår process här - https://www.inrego.se/process/

    Så fort den lämnar vårt lager kommer du få ett mail med en länk så du kan följa ditt paket med Postnord.
    Bästa svaret
  • Hej! Har fått en bekräftelse om att ordern har skickats, men när jag spårar paket från PostNord så står det att "Transportören ej har fått paketet", men att det är registrerat?
  • Hej igen Sean!

    Första notisen som syns när ordern är skickad är att Postnord har mottagit elektronisk information.

    Detta innebär att ordern är paketerad och kan befinna sig i Postbur för att bli hämtad av Postnord men att just försändelsen ännu inte blivit hämtad.

    Återkom gärna om du har fler frågor.

    Önskar dig en trevlig dag!

  • Hej
    Gjorde en beställning hos er i fredags på en HP laptop, men har inte fått något bekräftelsemail på min order.
    Jag har lagt min betalning via klarna, om det inte kommer någon bekräftelse tvingas jag att avbryta ordern.
    Mvh Camilla Nordin
    PS. Använder både Gmail och Hotmail, men inget mail någonstans.

  • Hej Camilla,

    Tack för din fråga. Vad har du för email? så får vi leta reda på din order 😀

    Felix Teamleader