Vart är min order?



Information om orderutskick.

Utskriven leveranstid på hemsidan är 2-5 arbetsdagar.

Första arbetsdagen för en order gäller ordrar som kommer in innan klockan 13.00 Vardagar.
Exempel: Lägger du en beställning 13.30 så blir första arbetsdagen för din order nästkommande vardag. 
Lägger du din beställning 12.55 så räknas alltså första arbetsdagen från den dagen du la din beställning. 

Du kan dessvärre inte hämta din beställning på vårt kontor/lager, då vi har säkerhetsklassade lokaler och inte får ta emot kunder på plats. Din beställning skickas med Postnord som hämtar alla paket måndag till fredag klockan 15.00.
Ladda ner Postnord Appen och registrera din valda email direkt i Appen så kommer den känna av när ditt paket skickas och du får smidigt alla notiser direkt i Appen.

Anledningen till våra 2-5 arbetsdagars leveranstid är då vi inte har ett färdigt plocklager, din produkt måste fortfarande genomgå eventuella uppgraderingar och image hantering om det har lagts in på ordern, där efter genomgår den en sista kvalitetscheck, innan den putsas och packas.
I regel går därför surfplattor och mobiltelefoner lite snabbare då dessa inte går uppgradera, men det är inget vi kan lova. Du ska alltid räkna med att det kan ta upp till 5 dagar innan du får din beställning, framför allt kring högtider och semester tider då det oftast är högt tryck på order ingången..

Håll utkik i din email inkorg och skräppost efter uppdateringar kring din order.
Så fort den lämnar vårt lager kommer du få ett mail med en länk så du kan följa ditt paket med Postnord.
Läs mer om hur du spårar ditt paket här >>

Om du inte har fått en spårningslänk dag 4, ta då kontakt med vår kundtjänst som hjälper dig att lokalisera ditt paket, skicka då in ett ärende via vårt smidiga kontaktformulär nedan:
Kontaktformulär >>

Tack för ditt tålamod 😊
Felix Teamleader (Uppdaterad )
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.