Varför ingår inte laddare till Iphone mobiler? De flesta andra leverantörer (nya)skickar med sådana.

Hej!

Många företag säljer inte med laddare heller dessvärre. Apple var först med detta och många företag följde sedan med den trenden, då det nu mera är samma laddare till flera olika modeller ville man dra ner på kostnad och produktion för att det inte skulle överkonsumeras laddare.

Hälsningar Inrego
Sofia

Kommentarer

  • Vill köpa dator. Ingår laddare?
    Ken
  • Hej Ken,

    Tack för din fråga! Ja laddare ingår till alla våra datorer.

    Önskar dig en fin eftermiddag!
    Felix Teamleader
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.