Råd inför köp - Vilken dator ska jag köpa som är lämpad för ritningsprogram?

Hej,

Jag behöver hjälp med en dator som lämpar sig för ritningsprogram, dock ingen mac.
skulle ni kunna hjälpa mig med det?

Kommentarer

  • Hej Josefine

    Tack för din fråga.

    Jag bifogar en länk här med en lista på laptops som skulle fungera för erat ändamål. 😀

    För fler frågor gällande råd in förköp kontakta webshop@inrego.seså hjälper de dig vidare.

    Med vänliga hälsningar
    Joakim