Kan jag ladda ner mobilt bankid på en android telefon?

Hej!
Jag undrar om det går att ladda ner mobilt bankid,på Sony Xperia Z3?

M v h Tanja

Kommentarer

  • Hej Tanja,

    Tack för er fråga! Ja det ska gå bra att ladda ner bank-id på denna mobil. 🙂

    Ha en fortsatt fin dag!
    Sofia
  • Hej igen Tanja, här kommer lite tilläggsinfo om:
    Sony Xperia Z3
    1. Operativsystem: Android 5.1 (Lollipop)
    2. Skärmstorlek: 5.2 tum.
    3. Lanseringsår: 2014.
    Med anledning av säkerhetsuppdateringar kan det vara så att bank-id slutar eller redan slutat att gälla för operativsystemet som Sony Xperia Z3 går att uppdatera till (Lollipop).

     Här fann jag en länk som du kan läsa in dig på: Bank-Id vinkar adjö till...
    Gå gärna även in på Bank-Id´s egnahemsida så kan du kika på där vad som krävs för operativsystem på olika mobiler.

    Ha en fortsatt skön dag! 😀
    Sofia