Vad ingår när jag köper en Surface Pro 4?

Jag är intresserad av MS Surface Pro 4, A skick med 256 GB SSD. Vad ingår?
Nätdel, tangentbord etc.?
MVH
Tord

Kommentarer

  • Hej Tord, Nätdel - menar du då nätverkskort? Hela specifikationen hittar du här, klicka på "se alla specifikationer" https://shop.inrego.se/barbara/microsoft-surface-pro-4-5

    Har du någon mer fråga så specificera gärna mer så kan jag ta reda på svaren lättare.
    Allt gott!
    Sofia
  • Ingår office programmen
  • Hej Adam!

    Tack för din fråga. Kan du specificera den något? menar du om Office programmen ingår i alla datorer vi säljer?

    När du beställer en dator från oss så kan du välja att lägga till Win 10 Pro, där finns en bas variant. Om du sedan vill ha ngt meranpassat Office program så finns det sådant att köpa till extra.

    Bara att återkomma om du har fler frågor!

    Ha en trevlig kväll!
    Sofia

  • Tja
    Ingår tangentbordet med?
  • Hej Omar

    Tack för din fråga.

    Svaret på eran fråga är ja, dock kan vi inte garantera vilken färg det blir men de vanligaste färgerna är svart och blå. 😀

    Ha en fortsatt trevlig dag!

    Med vänliga hälsningar
    Joakim