Vad har ni för garanti på era produkter?

Vid köp av någon av våra produkter så ingår alltid 1-års garanti. Läs mer om detta i våra köpvillkor - - - >Köpvillkor - garanti

Du kan också köpa till mer garanti i köptillfället så du förlänger din garanti med 1-2 år extra.

Har du andra frågor gällande en redan köpt produkt och vad som gäller så maila gärna till oss. Tänk på att ha ditt ordernummer, och gärna för- och efternamn, samt mailadress till hands innan du kontaktar oss - för snabbare hjälp.
Sofia

Kommentarer

  • Finns det telefonkontakt? Vi är ny kund. Vad gäller kring garanti för PC?
    Magnus
  • Hej Magnus

    Tack för din kontakt.

    I länken ovan för våra köpevillkor så finner du all information samt nummer för kontakt gällande supportärenden för våra företagskunder. 😀

    Med vänliga hälsningar
    Joakim
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.