Vad är det för skillnad på 22" 24" och 27"?

På bildskärmar mäts storleken i tum ". 1" = 2,54 centimeter.
Skillnaden blir alltså hur pass stor skärmen är där 22" är den minsta skärmen vi erbjuder och 27" är den största.
I vissa fall förekommer det att vi har större skärmar än 27" på lager.
Håll gärna utkik i våran Webshop.

Kommentarer

  • Hej, Kanske ett nytt förslag. Finns det möjlighet att få en sökfunktion som ligger kvar. Typ att jag skriver in "DELL P2419H" och min mailadress, så får jag upp när den kommer i ert lager/utbud. Naturligtvis tas "sökningen" bort efter typ 12/6 månader så ni inte ska ha gamla "sökningar" liggande hos er.

    Bakgrunden till ovan är att jag köpte skärmen DELL P2419H, och blev så jäkla nöjd. Söker nu en till av samma märke. Okay, jag kan köpa den ny men ......

    Ha en god dag.
    /ps
  • Hej Per,

    Jag tar ditt förslag vidare 😀
    Jag förstår din idé och håller med dig, det hade varit toppen.
    Felix Teamleader