USB-uttag

Hej,
Har skärmarna i era Kontorspaket USB-uttag, och i så fall - hur många?

Kommentarer

  • Hej Jannika,

    Tack för din fråga 🙂
    Ja de har USB portar, hur många vet vi inte exakt då detta inte är specat i kontorspaketets produktinfo. Vi har blandade märken som vi skickar ut med dessa paket så därför kan vi inte specifiera.

    Oftast brukar det finnas 2st, ibland till och med 3st USB portar.

    Med vänliga hälsningar
    Sofia