TV-apparater och större bildskärmar

Vid köp av TV-apparater och större bildskärmar (mer än 27") vill vi hänvisa till gällande köpvillkor:

Retur (Ångerrätt)
Produkten måste vara komplett med eventuella tillhörande tillbehör samt levereras till Inrego i det emballage som levererades från Inrego. Ordern måste vara komplett.

Har ni ett garantiärende?
Om ni behöver skicka in er produkt till oss för en felsökning eller reparation så kan Inrego inte erbjuda emballage till produkter som är av TV-apparater eller bildskärmar mer än 27".
För mer information vill vi hänvisa till support@inrego.se

Kommentarer

  • Kan man koppla en HISENSE H43A6100 till en dator och få 4K upplösning, dvs 3 840 x 2 160  via HDMI och i så fall, kan man visa film i 30HZ
    mvh
    Christer J
  • Hej Jan,

    Vilka artiklar i Webshopen är det du funderar på ?
    Felix Teamleader
  • Jag skrev ju de ju...:

    HISENSE H43A6100
  • Hej Jan,

    Jag kan tyvärr inte se något artikelnummer i ditt meddelande. Vänligen återkom med artikelnummer, så vi kan hittar rätt artikel i fråga.
    Felix Teamleader
  • Felix, du bara väntade på att den skulle bli slutsåld så att du slapp svara?
  • Hej Christer,

    Det var antagligen därför jag inte hittade den, för att den redan var slutsåld, nu kan jag inte se det då jag inte har artikelnumret på enheten i fråga. Synd.
    Om du har några andra funderingar kring en annan produkt, återkom i så fall direkt med artikelnummer så vi får fram rätt produkt och kan se status för lager saldot.

    Felix Teamleader