Trådlöst nätverkskort PCI-E

Jag funderar på att köpa: LENOVO THINKCENTRE M900, men har fått svar från er att den inte har inbyggt Wifi kort. Ni har ett trådlöst nätverkskort PCI-E. Går det att installera på ovan nämnda dator? Monterar ni det vid köp och vad kostar det i så fall?
Säljer ni också kabel till DisplayPort för VGA?

Kommentarer

  • Hej Hans,

    Tack för din fråga. Den ska fungera till LENOVO THINKCENTRE M900 SFF modellen men inte Tiny.
    Felix Teamleader
  • Hej och tack för svar.
    Jag frågade också efter: om ni monterar nätverkskort PCI-E vid köp och vad kostar det i så fall?
    Säljer ni också kabel till DisplayPort för VGA?
    Tacksam för svar även på dessa frågor.
  • Hej Hans,

    Vi monterar inte nätverkskortet vid köp dessvärre.
    Vi säljer heller inga Displayport > VGA kablar dessvärre.

    Önskar dig en fin Torsdag!
    Felix Teamleader