Har ni laptops med touch?

Har ni någon bärbar dator som har touchskärm? Sitter med en över 5 år gammal ASUS med touchskärm, som jag ifs är väldigt nöjd med, men känner att jag nog behöver något modernare.

Kommentarer

  • Hej Thomas,

    Tack för din fråga.

    Har du varit inne på vår hemsida och kikat? Om inte gå då in på - https://shop.inrego.se/barbara

    Använd sedan filter funktionen och klicka i "JA" på touch så får du fram vårt utbud av laptops där vi garanterar touch.
    Felix Teamleader