Tömma en en gammal Iphone

Jag har köpt en ny Iphone av er och vill överlåta min gamla, också köpt hos er, till ett barnbarn. Hur tömmer jag dessförinnan min gamla Iphone?

Kommentarer

  • Hej Karl

    Tack för din fråga.

    Ni kan enkelt göra en återställning av telefonen genom att göra följande:

    • Gå in på Inställningar.
    • Gå in på Generella inställningar.
    • Tryck på återställning
    • Ta bort all data.
    Var även noggrann att ni loggar ut er från Apple på den gamla telefonen så den inte blir låst så erat barnbarn kan använda den direkt. 😀

    Med vänliga hälsningar
    Joakim