tangentbord

hur får jag reda på om det finns tangentbordsbelysning i era laptops? Per

Kommentarer

  • Hej Per

    Tack för din fråga

    Dessvärre så är det något vi inte har i produktbeskrivningen, anledningen till det är att vi inte kan garantera att det finns med tangentbordet.

    Då vi målar om tangentborden som är slitna så finns risken att belysningen inte kan lysa igenom den färg vi använder för detta ändamål.

    Med vänliga hälsningar
    Joakim
  • Var ser man att det är väl Tengbom med svenska bokstaver ? Émilie
  • Hej Emilie

    Tack för din fråga

    Generellt så är det bara svenska tangentbord vi säljer om det inte nämns i produktbeskrivningen att det är något annat språk. .)

    Med vänliga hälsningar
    Joakim