Tangentbord kompatibelt till Hp Elitebook 840 g2

Hej,

Jag är ute efter ett tangentbord till min laptop av modell Hp Elitebook 840 g2 och hittade en på er sida som verkar passa" Begagnad BB Keyboard HP 430 G5 (430 G5 )." Jag blev dock lite fundersam eftersom modellbeteckningen i rubriken inte stämmer med den tekniska beskrivningen som anger HP Elitebook 840 g2
https://shop.inrego.se/reservdelar/bb-keyboard-hp-430-g5-430-g5.

Har tangentbordet bakgrundsbelysning samt muspekare?

Vad uppskattar ni leveranstiden till för denna vara?

Med vänlig hälsning,

David

Kommentarer

  • Hej David

    Tack för din fråga

    Det tangentbord som passar till en 840 G2 är följande:
    https://shop.inrego.se/reservdelar/bb-keyboard-hp-840-g1-swe-1

    Beklagar att det har blivit en felbeskrivning i vilken modell den passar.
    Dock har 840 G1 och G2 samma tangentbord. 😀
    Den har en trackpoint för musen och är bakgrundsbelyst

    Leveranstiden är ca 3-5 arbetsdagsdagar.

    Med vänliga hälsningar
    Joakim