Bluescreen vid boot

Hej! Beställde dator hos er förra veckan, ORDER ID: 2144302, KUNDNR: 9247 DATUM: 2021-08-29 21:51 (uppgifter ur ordebekräftelsen) Jag satte igång den samma dag den kom och installerade Office och ett scannerprogram  (Epson GT-15000) Arbetade ett par timmar med den nästföljande dag då den började konstra, Tvärdog utan " blåskärm" startade om själv och visade det blåa Windowsfönstret samt " Förbereder för automatisk reparation" sedan svartnar den, startar om med samma upplysningtext gång på gång. Som upplysning kan jag säga att jag har samma versioner av programvaran, både Windows och de övriga i min gamla dator (Vostro  D06S även den köpt hos er) där det inte varit några problem med kompatibiliteten.
Hur fixar vi detta?

Kommentarer

  • Hej David,

    Tack för ditt mail! Det var tråkigt att höra. Det verkar som något större felar med er dator.
    Jag får be dig att klicka in på vårt kontaktformulär och fylla i detta, efteråt blir du tilldelad ett ärendenr och vi kommer sedan att återkoppla till dig om hur vi ska gå vidare i ärendet.

    Har du andra frågor är det bara att höra av dig igen så försöker vi svara dig så snart vi kan!

    Ha en fortsatt fin dag! 🙂

    Med vänlig hälsning,
    Sofia