Svenskt tangentbord, optisk enhet, DVD-RW, och Windowsuppdateringar

Hej!

Jag är intresserad av Kontorspaketet 840 G3 och jag har tre frågor:
* Jag behöver svenskt tangetbord, finns det på 840:an?
* Jag behöver en optisk enhet, en DVD-RW, har ni någon sådan lös att koppla till docklingslisten?
* Operativsystemet, Windows 10 PRO, är installationen av det registrerat hos Windows så att uppdateringar kommer till 840:an?

Kommentarer

  • Hej Per Anders

    Tack för dina frågor.

    Jag kommer att besvara dessa i samma ordning som du ställde dessa. 😀

    • Samtliga av våra datorer har Svenskt/Nordiskt tangentbord om inget annat anges i produktbeskrivningen
    • Dessvärre har vi ingen lös DVD-RW för detta syfte.
    • Samtliga av våra Windows licensnycklar är registrerat via Windows då vi har ett samarbete via Microsoft. 😀
    Med vänliga hälsningar
    Joakim
  • Hej igen!

    Jag undrar om följande ingår i paketet:
    * Kabel mellan bildskärm och dockningslist?
    * Nätkabel till 840:an?
    * Nätkabel till dockningslisten?
    * Batteriladdare till 840:an?

    Mvh, Per Anders
  • Hej Per Anders

    Tack för din återkoppling.

    Följande ingår med kontorspaketet i skrivandets stund:
    • Laddare till dockningsstationen samt laptop.
    • Ström och bildkabel till skärm som passar dockningsstationen.
    • Skärm och laptop.
    • Trådlös mus och tangentbord
    Dessvärre då samtliga av våra bärbara datorer har stöd för Wi-Fi så ingår ingen nätkabel med detta.

    Med vänliga hälsningar
    Joakim