Surface Pro 5

Hej. Ni har kampanj på Surface Pro 5. Två frågor:
1. Har den samma laddningsport som Surface Pro 3?
2. Kommer den att kunna köra Windows 11?

Mvh Göran Lundberg

Kommentarer

  • Hej Göran

    Tack för dina frågor
    Kommer svara dessa i turordning:
    1. Ja Surface 3, 4 och 5 har samma laddningsport.
    2. Tyvärr så är den för gammal för att kunna köra Windows 11. Anledningen ligger i att processorn är för gammal
    Hoppas detta besvarade era frågor men ställ gärna fler om ni har. 😀

    Med vänliga hälsningar
    Joakim
  • Tack Joakim. Ny fråga: Vilken generation av Surface Pro KAN köra Win 11 - och har ni någon sådan på lager?
  • Hej Göran

    Det är Surface Pro 6 eller nyare som gäller.
    Dessvärre är det inget vi har fått in än så kan tyvärr inte hjälpa med den biten

    Ha en fortsatt trevlig dag!

    Med vänliga hälsningar
    Joakim
  • Hej, Går Surface 7 att ladda via USB-C uttaget?
  • Hej Morgan

    Tack för din fråga.

    Det fungerar att ladda Surface Pro 7 via usb-c kontakten. 😀

    Med vänliga hälsningar
    Joakim