Kan man koppla en köpt laptop till WiFI eller behövs extrautrustning?

Hej, om man köper en laptop, kan man koppla upp till wifi och surfa direkt eller behövs ytterligare grejs/tillbehör?

Kommentarer

  • Hej Tulsa,

    Tack för din fråga.

    Det är bara ansluta till Wifi, du behöver inga extra tillbehör för det. Däremot gäller inte samma för våra stationära datorer, då behöver du ett WLan.
    Felix Teamleader