Status på leverans

Hej! Jag lade order 2164168 den 18:de juni med leverans till Vitalisvägen 2E. Nu står det att den är levererad till min kollega Filip G på Åsögatan 166 i Stockholm men ingen av oss har fått leveransen.

Kan ni hjälpa mig att följa upp?

Kommentarer

  • Hej Johanna,

    Tack för ditt inlägg.

    Vi har valt att svara dig med mail, se svar i din mailkorg.

    Ha en skön dag!

    Med vänlig hälsning,
    Sofia
  • Följande order lades 19/9 menjag har varken fått spårningsnummer Avi eller någon återkoppling.
    Är ni medvetna om er punklighet och leveranssäkerhet och servicenivp har under senaste de senaste 6-8 sjunkit från Toppen till ett ohållbart nivå?
    - Måste ni verkligen begränsa er en enda frak-leverantor för företagskunder?
    - Måste ni i så fall använda den som bevisligen inte fungerar?

    Order 2171525
    Köpedatum: 9/19/2022 3:51:23 PM

    Mvh
    Rixit AB
  • Hej Mansour

    Tack för din kontakt, och beklagar verkligen detta strul.
    Så ska det självfallet inte vara.

    Dessvärre kan jag inte besvara gällande din input på våran frakt leverantör, men har tagit det vidare med ansvarig för att se om Postnord kan förbättra sig gällande dessa frustrerande leveransfelen.

    Jag ser att anledningen till returen är för att "mottagaren or okänd", är adressen ni har beställt detta till den adress som företaget är registrerat på?

    Om det är den registrerade adressen så kan vi skicka ut det igen fast till postombud för att säkerställa att samma sak inte händer igen.

    Låter det som en bra lösning för denna beställning?

    Med vänliga hälsningar
    Joakim